Per e-mail
Stuur een e-mail naar [email protected] met daarin je klacht.
Schriftelijk
Stuur je brief (een postzegel is niet nodig), eventueel samen met kopieën van documenten of informatie om de klacht te verduidelijken, naar:
Bestuur Triodos Foundation
Postbus 55
3700 AB Zeist
Wat gebeurt daarna?
Je ontvangt binnen twee weken een ontvangstbevestiging. Je ontvangt uiterlijk binnen vier weken na indiening van de klacht een reactie. Binnen drie maanden moet de klacht zijn afgehandeld.
Ben je niet tevreden over de toe- of afwijzing van je klacht? Dan kan een onafhankelijk derde partijworden ingezet die voor beiden acceptabel is om als arbiter op te treden.
Over jouw klacht
Zorg ervoor dat je klacht korter dan een jaar geleden speelde. De klacht moet door jou zijn ondertekend en een datum van indienen hebben. Zet hier verder het volgende in:
- Waar gaat je klacht over
- Wie of welke partijen zijn hierbij betrokken
- Naam, adres en contactgegevens van de relatie (optioneel)
- Aanvullende info van de relatie
Ons bestuur handelt de klacht af met de directie, tenzij je klacht over een lid hierin gaat. Dan blijft dit lid buiten de afhandeling van je klacht.